Ako na pokožku hladkú jak detská prdelka

26 May 2013

     Poznáte to prirovnanie "hladké ako detská prdelka"? Vždy som si myslela, že je to kravina, žiadna prdel predsa nemôže byť úplne hebká... Ale zistila som, že je to pravda. Mám 19-mesačného bračeka a jeho riťka je teda to najhebkejšie, čo som kedy chytala. Dokonca by som povedala, že je niekedy hebkejšia ako jeho tvárička... :D
     Čo tým chcem povedať? Chcem sa podeliť o jeden tip, ktorý som už veeeľmi dávno čítala v nejakom časopise. Keď chcete mať hebkú pokožku, proste používajte po sprche d e t s k ý  o l e j. Keď môžu byť bábätká také hebké a jemnučké, prečo by sme nemohli aj my?

Ako používať:
Ja raz za čas v sprche ukradnem trošku toho detského olejčeka Johnson's baby oil bračekovi, ale len tak nenápadne, nech si to mamča nevšimne, lebo tej to vadí...
     Po sprche, ešte kým som mokrá, sa celá ponatieram týmto olejčekom a až potom sa zabalím do uteráka. Krásne to hydratuje, úžasne sa vsiakne a potom sa celý večer len hladkám... :D Naozaj je to perfektný tip. Ak chcete, kľudne môžete detský olej používať na dennom poriadku, treba sa predsa hýčkať trošku :P

3 comments :

  1. ženy by sa mali hýčkať ;) ešte k tomu ten detský krémik nivea soft baby a pleť je dokonale hydratovaná a hladká :) ako detský zadoček

    ReplyDelete
  2. Tak ten si budu muset pořídit, děkuji za tip :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naozaj odporúčam, robí divy ;) A veeeľmi pekne ďakujem za komentár, tento blog sa ešte len rozbieha, tak tu toho ešte veľa nie je.. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...