Kúpim ti pivo alebo teplé gaštany

28 May 2013


     V poslednej dobe neskutočne často počúvam Paliho Haberu & Team. Už dávno poznám také tie ich najznámejšie songy, ale len nedávno som sa tak hlbšie započúvala do piesne Držím Ti Miesto a neskutočne som si ju obľúbila! Sama sa tomu čudujem...
     Predpokladám, že všetci, čo sa narodili v 90. rokoch, Haberu poznajú predovšetkým ako prísneho porotcu zo SuperStar. A viacerým je nesympatický. Proste len preto, lebo je na ich obľúbencov prísny. Ale ja ho mám rada. Jednak preto, lebo sa podľa mňa riadne podobá na môjho ocina :D Tiež preto, lebo je to bývalý rocker (a ten jeho nadčasový účes, šortky a farebné tielka...) a proste.. to mi ako dôvod stačí. Ale hlavne preto, lebo mne osobne nikdy neprišiel namyslený alebo príliš pyšný. Aj keď má byť na čo pyšný, príde mi skôr, že sa vyzná v tom, čo robí a svoje vedomosti chce predať ďalším generáciám. Síce už dávno SuperStar nepozerávam, ale prvú až tretiu sériu som pozerávala pravidelne a musíte uznať, niektoré jeho hlášky nemajú chybu.

     "Kúpim ti pivo alebo teplé gaštany a súmrak sa rozletí na kŕdeľ vrán... "

     Vždy keď ju počúvam, mám pocit, že som s kamarátmi niekde pri jazere uprostred leta, nestresujem sa kvôli škole, svieti Slnko, pijeme pivo a je nám dobre... Čo je čudné, lebo samotný klip sa odohráva v zime. A text tiež nemá s touto mojou "víziou" nič spoločné. Až na to pivo... :D

    Jednoducho tento song má pre mňa taký ten summer feeling. ♥

     Minule som šla zo skúšky, ktorú som asi úplne dosrala, ale náladu mi to neskazilo, lebo cestou som z nejakého bytu počula na plné pecky hrať Reklamu na ticho. Hneď mi to vyčarilo úsmev na perách, ha.

     Jeho songy mi tiež pripomínajú tie krásne 90. roky, kedy som síce bola ešte len decko, ale pamätám si tie výlety s rodičmi po celom Slovensku, moju krásnu mamču, ktorá stále nosievala tmavohnedý rúž (oh, the scary '90s...), ocina, ktorý nás brával liezť po skalách, brata, ktorý mi stále robieval zle...
     Boooože, čo by som dala za to, aby sa vrátil čas, ale s tým, že by som si uvedomovala, aké krásne detstvo mám a ako často naň v budúcnosti budem spomínať ♥

     Ešte jeden klenot na záver...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...