Niečo málo o mne...

18 May 2013

O MNE
     Volám sa Tamara. Ako malá som sa s tým menom akosi nedokázala stotožniť, vadilo mi, keď ma ľudia volali Tamara a vadilo mi, keď ma volali Tamarka... Ale za tých 20 rokov som sa konečne naučila s tým žiť a už sa mi dokonca aj páči vlastné meno, takže je to pokrok (:
     Študujem Anglický jazyk a literatúru v Brne a veľmi sa mi tu páči. Mám dvoch bratov, jeden je o rok a pol starší, druhý je o 18 rokov mladší a neskutočne nám všetkým spestruje život ♥

JA & BLOG
     Toto nie je môj prvý blog. Vlastne mám niekoľkoročné skúsenosti s blogovaním. Začala som s tým, keď som mala asi 13-14. Približne v tom období mi bol predstavený internet prostredníctvom môjho vysoko technického tatina. Presne si pamätám, ako som sa o fenoméne zvanom blog dozvedela. Raz v škole, ešte na základke, sme mali voľnú hodinu a namiesto obvyklého Pokecu som niečo hľadala na nete. Vtedy som si všimla, že URL istej stránky končí blog.cz. Keď som prišla domov, hľadala som si o tom bližšie informácie a v momente, ako som zistila, že stránku na blog.cz si môže založiť ktokoľvek, vytvorila som si blog s infantilným názvom awril4ewa. (Neodsudzujte ma, prosím, mala som len 13.)
     Tým sa začali roky nie veľmi anonymného blogovania, prestriedala som dokopy 6 blogov, začala som sa zaujímať o grafiku, každý deň som sa úplne nadšená "hrávala" vo PhotoShope, začala som vytvárať designy na blogy a poskytovať ich iným blogerom, dokonca som sa na krátku chvíľu pohrúžila aj do tajov HTML a CSS kódovania.
     To sa však v lete v roku 2009 skončilo, keď sa môj život od základov zmenil. Vtedy som mala 16, no to tu nejdem rozpitvávať :) Odvtedy som žila svoj život bez akéhokoľvek blogu, ale začalo mi to celkom chýbať, keď som objavila komunitu slovenských a českých beauty blogeriek. Tak som teda znova súčasťou blogovej komunity.

VINTAGE FREAK
     Už názov môjho blogu jasne naznačuje, že asi budem blázon do všetkého vintage. Pravda. Vlastne sa považujem za človeka, ktorý sa mal narodiť pred niekoľkými desaťročiami. Milujem staršie filmy, staršiu hudbu, módu (hlavne to, že kedysi dámy brali módu veľmi vážne a nikdy si napríklad nedovolili ukázať sa na verejnosti neupravené - proste malo to úroveň), dokonca aj nábytok/dekorácie - nie som priaznivcom strohého, príliš futuristického zariadenia. Preferujem prostredie, ktoré pôsobí útulne a zabývane.
     Či už ste sem zablúdili schválne alebo náhodou, vitajte :) Urobte si čajík, vyložte si nohy, cíťte sa tu ako doma ;)

2 comments :

  1. budem sa tešiť na každý tvoj nový príspevok a teším sa, že budeš odteraz inšpirovať nielen mňa ale i iných ľudí :-* drž sa! <3

    ReplyDelete
  2. Vitám, som rada, že si po dlhej dobe späť a teším sa na tvoje blogovanie! :)

    Dada (Ayamee)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...