Ďalšia várka fotiek

11 June 2013

     Ako som už spomínala, v posledných dňoch veľmi často chodíme ku starkej robiť na dome, nech sa tam môžme presťahovať. Pritom vzniklo celkom dosť fotiek (na 90% z nich je bráško), tak som ich chcela pridať na blog.


     viac fotiek v celom článku...



vždy, keď tam prídeme, beží k hojdačke a vykrikuje: "Tamaka hojdať! Tamaka hojdať!"

neviem prečo, ale tieto sviečky mi prídu strašne nepekné. navyše nestihla som odfotiť, kým  horeli všetky štyri (fail)... no a ten polystyrén pod oknom :D človek robí, čo môže, aby mu z izby neunikalo teplo, no v paneláku sa ľudia hold musia niekedy spoliehať aj na susedov a tí naši spodní asi vôbec nekúria, tak máme v detskej izbe večne zimu. 
takto nám v izbe kvitnú orchidey.

uggs. strašne mi vadí ten kúsok kabáta naľavo. 

a tak sme boli raz vonku ♥ 

adamkovi sa stal úraz - narazil si hlavičku o roh stola. teraz tam má nepeknú už žltú modrinu.

tieto topánky nosím v poslednej dobe každý boží deň. kúpila som si ich už pred 6 rokmi a stále sú mi dobré.

Na záver pár upravených :)

Adamko so sliepkami.


Pekný deň vám prajem! :)
~ T a m m y ♥

2 comments :

  1. Beautiful pictures!

    xoxo, Aman

    beauteacoffeechic.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. boze, aky zlaty bracek! :)
    a ta prva fotka..ten pes vyzera strasne veselo xD nice!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...