[HAUL] Moje 'poprvé' s eBayom

03 June 2013

troje náušnice + prsteň (- náramok)
     Zdravím!

     Len pred pár týždňami som si prvýkrát tak pozornejšie pozerala eBay, čo všetko sa tam predáva, za aké ceny a podobne. Samozrejme, že som sa vtedy mala učiť na skúšku, preto som zrazu eBayu venovala toľkú pozornosť. A všimla som si, že je tam riadne veľa ázijských predajcov, ktorí ponúkajú rôzne oblečenie, doplnky, topánky a milión iných vecí za nízke ceny a s poštovným zdarma. To sa mi akosi nezdalo, vravím si, že to budú asi nejakí podvodníci... Ale pri mene mali skoro všetci takú tú medailu a veľmi pozitívne hodnotenie. Tak som si to šla na YouTube oťukať reku pozriem si nejaké recenzie na tých sellerov, ak si od nich už niekto niečo pokupoval. A veľa ľudí ich chválilo, veci im prišli v poriadku, poštovné zdarma kamkoľvek a ceny samotných vecí boli poriadne nízke.
     Tak som teda neodolala a objednala si pár vecí. Na dve várky dokonca. Nekonečne dlho som si pozerala doplnky, oblečenie, topánky, všetko možné. Nakoniec som si objednala troje náušnice, náramokprsteň. Všetko stálo do 1 dolára. A veci prišli asi do dvoch týždňov od objednania. V druhej várke by mi ešte mala prísť blúzka za 4 doláre, ktorú som vyhrala v aukcii. 



balík, ktorý mi otvorili ešte naši, kým som bola na intráku
to, čo vyzerá ako opasok, je v skutočnosti náramok :D
bunny ears prsteň
podľa bráška "opašok"

     Tie visiace náušnice sú dosť krehké, ale to sa dalo čakať :D Budem ich teda opatrovať ako oko v hlave.
Konkrétne som si objednávala od kupcu yourbestmatch a blúzka bola od jinhao.tao.
Na základe tejto prvej objednávky môžem yourbestmatch len odporúčiť :)

Budem sa hlásiť, keď mi príde blúzka, zatiaľ sa majte krásne a užívajte to "úžasné" počasie :D

~ T a m m y

2 comments :

  1. Ja na ebay, bižu za 0,99 dolára a free shipping nedám dopustiť - takto som už prišla o celý majland! :D Len s oblečením som opatrnejšia, nakoľko ide zväčša o veci šité na malé Aziatky, ktoré mi akosi nikdy nie sú dobré, aj keď sa podľa vypísaných rozmerov vecičky tvária, že ich pohodlne oblečiem... :)

    Držím palce s blúzkou, náušničky sú krásne! :) (A ten prsteň som mala aj ja, len mi bol veľký, tak som ho darovala. :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mám taký pocit, že aj ja na tom eBayi pomíňam zopár dukátikov... :D Ale proste doplnky + zdarma poštovné, no nekúp to!.. :D
      Hej, to aj mňa napadlo, ale táto blúzka je (alebo aspoň vyzerala na obrázku) taká dosť voľná, tak snáď mi bude.. :)
      A ten prstienok je aj mňe veľký na prostredník, ale nosím ho na ukazováku. Nechcem sa ho vzdať. :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...