Hello!

09 June 2013

mám takú úchylku fotiť sa s krpcom na webku...
     Dobré ránko! :P

     Práve som dožehlila a popíjam zelený čaj s citrónom a medíkom, kým sa pustím do umývania riadu. Ešte som chcela rýchlo dať článok na blog, kým sú všetci preč.

     V posledných dňoch vkuse chodíme ku starkej na dom prerábať všetko možné, trávime tam vlastne celé dni od rána do večera (a nie je tam internet), lebo sa tam naši plánujú nasťahovať. Hovorím naši, lebo nasťahujú sa tam asi až o niekoľko rokov a ja plánujem odísť niekam preč hneď po škole. A to som vždy chcela bývať v rodinnom dome... Čo už. Raz si postavím vlastný.

     Ocino so starším bratom robia práve posedenie vonku, nech máme kde vysedávať v horúcich letných mesiacoch, mamina väčšinou varí so starkou a pomáha jej a na mňa pripadne malý bráško. Nehovorím, že s ním nerada trávim čas, len je to proste náročné, neustále byť s bábätkom a nemať čas na nič iné.

     No teraz som rýchlo chcela napísať tento článok a dať sem pár fotiek z posledných dní :) Zvykla som si stále mať pri sebe foťák a tak využívam situáciu a fotím čo to dá.
krpcova "motoka"
Tento krásny zlatý retriever sa volá Baky a bol to darček pre starkého na jeho 60-tku. 



Dnes je konečne po dlhej dobe krásne slnečné počasie, treba si ho užiť
Pekný deň vám prajem!
~ T a m m y 

2 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...