May Favorites ♥

07 June 2013


     Keďže už je týždeň jún, rozhodla som sa podeliť sa o moje obľúbené a najpoužívanejšie produkty minulého mesiaca. A zahrniem sem, samozrejme, aj random kategórie ako je hudba a podobne.



1. Gliss Kur Hair Repair Ultimate Volume Regeneračný Expres Balzám (trošku dlhý názov)    
Táto vecička je neskutočná. Je to leave-in (nezmýva sa) balzám na vlasy, ktorý mi vlasy robí krásne hladké, lesklé. Používam ho po každom umytí tak, že ho nastriekam na mokré vlasy a potom znova ešte na suché, nech nie sú také "frizzy". Možno to s tým aj trošku preháňam, ale keď ja sa ho neviem nabažiť. :D

2. Alverde Aqua Pleťová Voda 
Keď som potrebovala dokúpiť pleťovú vodu, len tak námatkovo som siahla po tejto Alverde, na túto značku som počula samú chválu a ja sama od nej vlastním niekoľko vecičiek z dekoratívnej kozmetiky, s ktorými som spokojná. Plus, za to, že je to bio výrobok, som naň dostala 25% zľavu v DM-ke, no nekúp to :D A musím povedať, že som naozaj spokojná, celý mesiac som ju používala pravidelne a nevyhádzala som sa z nej (dokonca ani počas skúškového, čo síce spolu asi nesúvisí, ale nič to).

3. Purity Vision Bio Kokosový Olej (za studena lisovaný, panenský dokonca) 
Už dlho som videla všade samé návody na masky a peelingy s použitím kokosového oleja, a keď som ho zbadala v DM-ke, tak si vravím reku vyskúšam to. Stál ma 7€ a neľutujem. Už som ho skoro celý vymíňala - robím si z neho hlavne peelingy a masky na vlasy. Ale vraj sa dá používať aj pri varení, pečení, pri masážach... To by som teda rada vyskúšala.

4. Rimmel London Wake Me Up Foundation (odtieň 100 - Ivory) 
Tento zázrak sa ligoce! A to som si najskôr ani nevšimla, až keď som ho mala asi 2 týždne, ale snáď nevyzerám na slnku ako Cullen. Tak či tak, ja som s ním spokojná, stál ma asi len 169kč (alebo tak nejak) - zo všetkých mejkapov naokolo bol proste najlacnejší, tak som ho brala. Mne sa pri mejkapoch často stáva, že si vezmem o odtieň tmavší, ale tu som našťastie trafila. 

5. Catrice Sun Glow Matt Bronzing Powder (darker skin)
Môj historicky prvý bronzer. Fakt. A som s ním veľmi spokojná. Síce mám ešte nedostatočné vedomosti o nanášaní bronzerov (vždy sa mi zdá, že si dám buď príliš veľa, alebo príliš málo), ale aspoň mám niečo, s čím môžem trénovať. A používala som ho aj na oči ako tieň, keďže na intráku som nemala žiadne neutrálne bledohnedé tiene. 


6. Catrice Waterproof Liquid Liner (odtieň 010 - Don't Leave Me!)
Ja s tekutými očnými linkami máme takzvaný love-hate relationship. Milujem ich, každý deň ich nosím, no aj tak sa mi ešte nepodarilo vybrať nejakú, s ktorou by som bola dokonale spokojná a ku ktorej by som sa vracala. (Asi by som si konečne mala kúpiť gélové linky, mám taký pocit, že tie už len na mňa čakajú.) Aj táto linka bola zozačiatku úplne dokonalá, má taký ten tvrdší (ale pekne tenký) hrot, ktorým sa mi úplne úžasne kreslili tie moje obľúbené čiaročky. No po nejakom čase sa začala akoby hrudkovať. Asi to bolo tým, že som ju už skoro celú minula a už začína schnúť. Nevadí, aj tak patrila tento mesiac k mojim obľúbeným tekutým linkám (: 



7. Maybelline Color Sensational Lipstick (140 - Juicy Bubblegum)
Moje nové bábätko. Krásna ružovučká farba, na perách je ako balzam, úžasne ich hydratuje a nie je to príliš výrazná krikľavá farba, takže sa dá nanášať kľudne aj poslepiačky a keď trošičku netrafíte, nič sa nestane ;) Spolu s týmto rúžom som si kúpila aj jeden koralový odtieň, no ten som v máji vôbec nenosila, asi som zabudla, že som si ho aj kúpila... Ale mám takého tušáka, že ten bude v mojich júnových obľúbencoch, súdiac podľa posledných dní... :) 




  • Fashion Favorite:
    Gate floral sunglasses
    ~ tieto nádherné okuliare som pozerala už minulé leto, no vtedy som potrebovala súrne okuliare a nechcela som si kúpiť rovno dvoje, lebo by ma potom hrýzlo svedomie :D Tak som si vtedy kúpila také wayfarerky s leopardím vzorom a s týmito kvetinkovými som sa rozlúčila. Ale asi pred dvomi mesiacmi, keď sme boli s kamarátkami na Jurskom Parku 3D, som si všimla, že ich v Gate stále majú, tak som si ich musela kúpiť. Navyše stáli len 2,98€. Ja nie som ochotná dať za slnečné okuliare viac ako 5€, keďže je to veľmi krehká vec a skôr či neskôr sa aj tak zlomia/pokazia/stratia, a to by som si potom neodpustila, keby za ne dám majland.
  • Music Favorite(s):
    Tomáš Klus (& Jirka Kučerovský) ~ celá moja závislosť s Klusom začala cez jeho song LeHomole. Za krátku dobu som už poznala všetky jeho pesničky, videla všetky jeho rozhovory (okej, preháňam...) a, samozrejme, poznala všetky texty k jeho pesničkám (toto ale nepreháňam). A musím povedať, že je fakt skvelý "písničkář". Úžasne sa vie hrať so slovíčkami, vyjadrovať sa, je rozumný, sympaťák a jeho frajerka sa volá tak isto ako ja - Tamara. No čo viac dodať. :D
    Paľo Habera & Team ~ u mňa nikdy nie je len jeden jediný hudobný obľúbenec, keďže vkuse niečo počúvam a nikdy sa neviem rozhodnúť, koho mám radšej. V poslednej dobe neskutočne často počúvam Paliho Haberu, o čom som už aj písala článok, proste som sa zamilovala do jeho starých (aj novších) songov.
    Ostatné ~ Ben Cristovao: Tělo (hmmmmmmm)
                  ~ Macklemore & Ryan Lewis: Can't Hold Us
                  ~ Paramore: Still Into You
                  ~ Yiruma: Kiss The Rain (krásna oddychová skladba)
  • Favorite YouTuber:
    Tyler Oakley ~ chalan, ktorý je spontánny, je sám sebou, na nič sa nehrá, je gay a nehanbí sa za to a navyše je poriadne, ale poriadne vtipný.
    Emily Noel 83 ~ jej "dupes" (takmer identické lacnejšie verzie drahých produktov) si musí zamilovať každý, naozaj pomáha dievčatám, ktoré nehodlajú utrácať tisícky na šminky, nájsť si kvalitné a lacné produkty.  
  • Favorite Blogger:
    Zuzka (Stray Alley) ~ už pomerne dlho sledujem tento blog a strašne sa mi páči jednak ten dizajn, ale aj blogerka je veľmi sympatická a páči sa mi jej štýl obliekania. A navyše robí krásne fotky.

    Toť vsio k mojim májovým obľúbencom. Kľudne sa so mnou podeľte v komentároch o vaše najpoužívanejšie veci za posledný mesiac. Krásny víkend vám prajem!

    ~ T a m m y ♥ 



2 comments :

  1. Tá jednotka pomáha aj na ten objem? Lebo moje vlasy sú úplne super vďaka hennovaniu (skromne podotýkam :D), lesk ani tak nepotrebujem , to by moje vlasy ľudí už asi oslepovali :D Ale objem by som ešte mohla vychytať :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na objem neviem či to pomáha, ja osobne si to striekam len na konce vlasov, lebo sa bojím, že by mi po tom vlasy spľasli :D A musím sa priznať, hennovanie som si musela ísť vygúgliť, netušila som, čo je to zač :D Ale znie to zaujímavo, aj keď ja by som siahla asi po tej verzii bez farby, ja mám vždy "šťastie" na nesprávny odtieň.. :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...