Summer time

03 June 2013

     Tak. Hotovo. Done. Prvý rok na vysokej škole je úspešne za mnou. (Už len štyri...) Poriadne rýchlo to ubehlo. Veď ešte pred chvíľou bol september a ja som sa celá zmätená motala uličkami pri Náměstí Svobody v Brne a netušila som, kde som.
     Vo štvrtok som mala poslednú skúšku a v podstate by som mala mať ešte jednu - z fyziky -, ale z tej som cúvla, nechcelo sa mi to učiť. Navyše kreditov už mám dosť. Budúci rok si zapíšem viac pre istotu... Ani neviem ako, ale podarilo sa mi nazbierať samé Béčka a Céčka tento semester. A jedno Ačko - z Módy 20. storočia. Priemer mám 1,55, čo som vôbec nečakala :D
     Teraz sa môžem naplno venovať blogu, hľadať si brigádu a užívať si leto  

Pozdravuje vás bráško! (:


4 comments :

  1. gratulujem ku skúškam:) môžem sa spýtať kde to študuješ?:)

    GIVEAWAY U MNA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem krásne :) študujem angličtinu v Brne na Masarykovej univerzite :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...