Topfest 2013

05 July 2013

     V posledných dňoch som nepridávala nič na blog z viacerých dôvodov. Tým hlavným boli prípravy a zháňačky  na Topfest, samotný 4-dňový Topfest a regenerovanie po ňom :P
     Myslela som, že sa podelím o svoje zážitky, dojmy a pár fotiek :)

     Hlavnými headlinermi boli Iron Maiden, len na nich v prvý deň sa bolo pozrieť vraj cca 30 000 ľudí. Trošku dosť. Oni hrali vo štvrtok - prvý deň. Nejaké iné dobré kapely vtedy asi už ani neboli. Aspoň sme sa vyspali a v piatok sme boli celkom fresh :)
     V piatok hral môj obľúbený Tomáš Klus, no... z jeho koncertu si akosi pamätám len zhruba 20 minút, ale viem, že som si to poriadne užila, boli sme úplne vpredu pri zábradlí :D

     Hneď po ňom šli slovenské kapely Gladiator a IMT smile. Oni tiež spravili úžasnú show, nedá sa nezabaviť na tie najznámejšie hity, ktoré si všetci okolo vás pospevujú (vykrikujú), všetci poskakujú, tancujú.. :)
     Po nich večer išli tuším Billy Talent a to sa nám akosi nepodarilo dostať sa dopredu za ostatnými kamarátmi, tak sme odtiaľ zdrhali, len čo začali hrať, pretože všetci začali pogovať a nechceli sme si polámať končatiny :D
     Už ani neviem aké všetky kapely tam boli večer a v sobotu, ale viem, že sa mi zapáčila kapela Fuera Fondo - hrali tuším ska. Celý Topfest ukončili (asi) Horkýže Slíže, po nich už len vytriezvieť, spať a domov. (:
     Ale skvelé bolo, že Rytm(a)us bol napísaný v programe na sobotu večer a vystúpil v piatok večer, kedy ho nikto nečakal. Ja som bola práve na toi toike a počujem ako nadáva zlatokopkám :D Pri tom sa fakt že super zaspávalo...




tí chalani v klobúkoch úžasne sedia :D





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...