Makeup Wishlist #1

19 October 2013




1. L'Oréal Magic Lumi Primer
• už dlho zháňam nejaký dobrý, lacný highlighter (rozjasňovač) a niekde som čítala, že tento primer poslúži ako skvelý rozjasňovač

2. MUA Undress Me Too Palette
• táto paletka je dokonalá - samé neutrálne, zemité farby

3. Rimmel Wake Me Up Concealer
• počula som naň chvály, počula som naň sťažnosti, ale Wake Me Up Foundation mám a neviem si ju vynachváliť, tak chcem teda vyskúšať aj korektor

4. Bourjois Healthy Mix Serum Foundation
• na túto značku počúvam len samé chvály a skúšala som tester tohto mejkapu a už len z toho testeru som bola priam unesená, takže rozhodne chcem vyskúšať tento mejkap

5. Essence Eyebrow Stylist Set
• chcem sa naučiť robiť si pekné prirodzené obočie a tento set vyzerá tak sympaticky

6. Rimmel Moisture Renew Lipstick: Funtime Fuchsia
• EssieButton si tento rúž veľmi chválila a tá farba sa mi strašne páči, rada by som si zase rozšírila svoju zbierku rúžov

7. Rimmel Apocalips: Luna

• tento odtieň neviem nikde nájsť!!! a páči sa mi tá jemná oranžovo-koralová farba

8. Real Techniques Expert Face Brush
• vyzerá to byť taký super multifunkčný štetec, vhodný ako na mejkap, tak na korektor, lícenku, rozjasňovač a aj bronzer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...