Nuda v Brne

11 October 2013

     Nie som zvyknutá na toľko nervovstresu, koľko som zažila za posledné týždne. Náročný prechod z trojmesačných prázdnin späť do školy, balenie všetkých potrebných vecí, zháňanie bytu, dva týždne prespávania na karimatke u kamarátov, kým som bez vlastnej strechy nad hlavou, hádky s budúcimi spolubývajúcimi, problémy objavujúce sa, keď po nich najmenej túžite, riešenie týchto problémov na poslednú chvíľu, zháňanie ďalšieho bytu, ťažké rozhodovanie medzi výhodnou cenou alebo bezpečnejšou lokalitou, do toho všetkého zostavovanie si rozvrhu, otravovanie profesorov so žiadosťami o výnimku, riešenie novovzniknutých problémov so zápisom istých predmetov, bitka v knižniciach o povinnú literatúru, zútuľňovanie a luxovanie konečne vlastného bytu počas maximálne rušného a stresujúceho týždňa, medzitým nespočetné množstvo návštev na študijnom... a ozaj, ešte učenie sa a písanie úloh do školy. To je už detail.


     Takto som sa „nudila“ posledné týždne v Brne. Už bývam skoro dva týždne vo vlastnom, ale ešte som sa nestihla poriadne ani vybaliť. Aj som zabudla, že som si v lete nejaký blog založila. Dokonca som aj stratila prehľad o tom, čo majú nové moje obľúbené blogerky.

     Vždy som chcela byť jednou z tých večne zaneprázdnených, stále sa niekam ponáhľajúcich „biznis-žien“, ktoré tak často stretávam a obdivujem. (Nie som žiadna extrémna feministka, ale páči sa mi, keď sú ženy samostatné, úspešné a nezávislé. ) No tie majú roky praxe. Ja by som sa v prvom rade mala asi oboznámiť s pojmom time management...

     Čo chcem týmto chaotickým článkom povedať? Sama neviem. Asi len toľko, že stres mi neprospieva.
Ale mám rada toto mesto.


1 comment :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...