Trik s maskarou

22 November 2013

     Nedávno som videla jedno video od Wayna Gossa, v ktorom sa podelil o jeden rýchly, úplne jednoduchý trik so špirálou, o ktorom som počula prvýkrát. Ak zápasíte s nechutnými hrudkami na mihalniciach, určite tento trik vyskúšajte.

     Jedná sa o skutočne rýchly trik, ktorý vraj používajú všetci profesionálni make-up artisti. Jednoducho ten štetček špirály (po vytiahnutí z tuby) utriete do servítky, a tak na ňom ostane presne primerané množstvo na nanášanie.

     Takto "poutieraná" špirála vám stále predĺži a stmaví riasy a nemusíte sa báť, že sa vám bude hrudkovať, pretože všetko ten nadbytočný produkt tam už nie je.

     Prikladám aj video, v ktorom to Wayne demonštruje. Ja osobne som o tomto triku v živote nepočula, tak som si povedala, že sa podelím a snáď to niekomu pomůže :)



~ T a m m y ♥  

3 comments :

  1. A aj si to už skúšala a reálne to fungovalo? :D Ja neviem, istú logiku to má, ale keď potom polovicu maskary otrieš o vreckovku, príde mi to tak trochu ako plytvanie - akože, kebyže som prachatá, tak mi je to rozhodne jedno, no takto si vždy špičku maskary len otriem o hrdlo tej jej "fľaštičky, nádobky" a to mi asi aj stačí. :D

    ReplyDelete
  2. Budu ráda, když se zúčastníš v mé
    Giveaway o šperk Swarovski

    ReplyDelete
  3. Mě to též připadá docela jako plýtvání řasenkou :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...