DIY custom painted keys

26 December 2013




















Ak sa radi odlišujete od ostatných, aj keď len v maličkostiach, ozdobte si kľúče podľa seba!
Návod v celom článku.


Už veľmi dávno som dostala chuť nejako oživiť môj kľúčik (na obrázku v strede), tak som ho vyskúšala namaľovať lakmi na nechty. Milujem také tie vintage vzory, preto som si vybrala tento konkrétny ružičkový. S výsledkom som mimoriadne spokojná, lak drží už vyše roka a každému sa s mojim výtvorom chválim :D Väčšinou to ľudí nijak extra nenadchne, ale ja sa naň neviem vynadívať:)

Môžme začať...
Vyberte si vzor, akým chcete váš kľúč ozdobiť. Môže to byť úplne čokoľvek, tu sa fantázii medze nekladú. Ja som sa rozhodla vyskúšať namaľovať jahodový kľúčik.

B U D E T E    P O T R E B O V A Ť :
• kľúče
• laky na nechty
• špáradlá


S T E P   1 :
Namaľujte vrch kľúča lakom podľa vášho výberu. Ja som ako podklad zvolila tmavoružový. O okraje sa teraz nemusíte báť, tie opravíme neskôr.
!!! Nelakujte spodnú časť kľúča - tú pcháte často do kľúčovej dierky, lak sa tam dlho neudrží.





















S T E P   2 :
Tu prichádza na rad prvé špáratko. (spisovne je to špáradlo, ale ja tomu hovorím špáratko)
Vezmite si zelený lak, a najprv špáratkom nakreslite okraje listov. Mne sa podarili také tri nerovnaké oblúčiky... Zvyšok vyplňte buď špáratkom, alebo normálnym štetčekom z laku.


















S T E P   3 :
Teraz ideme nakresliť jahodové jadierka. Vezmite si druhé špáratko. (Alebo, ak máte k dispozícii náhodou len jedno jediné, využite jeho druhý koniec, poprípade zašpinený koniec odlomte.) Namočte koniec do žltého laku a opatrne urobte na jahôdku pár bodiek. Ten môj lak už bol trošku taký ťahavý, preto tie moje bodky trochu pripomínajú spermie... Ale to si nevšímajte. :D






















S T E P   4 :
Okraje a akékoľvek nepodarky jednoducho odlakujte vatovou tyčinkou namočenou do odlakovača.
Nakoniec pretrite kľúčik priesvitným lakom a hotovo.














Použíté laky:
Rimmel London 60 Seconds - 260 Funtime Fuschia
Essence Snow White - Happy
Beauty Line - odtieň netuším, ale je to taká krásna limetková zelená; stál ma 1€ (za 10ml) 

4 comments :

  1. Ja som si kľúčik od domu zveľadila aspoň ružovým lakom so shimmerom, kresliť sa mi nechcelo. :D A už sa mi pozlupoval ten lak, pch, chcelo by to novú vrstvu! :P

    ReplyDelete
  2. pekne:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/12/slim-t-shirt-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
  3. Vysvetli mi jednu vec - prečo aj mňa nenapadlo vyčarovať nejaký pekný motív? Moje kľúče som nafarbila jednofarebne a až doteraz som sa tešila, aké ich mám pekné. Ach, v súťaži by si ma so svojim výtvorom určite predbehla, ale nabudúce si aj ja vymyslím nejaký milý vzor :-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa, vidíš to, mňa napríklad ani nenapadlo, že by stačilo jednoducho namaľovať jednofarebne a takto tie kľúče odlíšiť, môj mozog hneď nad nejakými vzormi premýšľal. Asi si rada komplikujem život :D
      Súťaže sa hádam žiadne nebudú konať v maľovaní kľúčov, ale aj tvoje kľúčikové vzory by som v budúcnosti rada videla :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...