Moje 3 "mejkap must-haves" aneb Bez čoho sa proste nezaobídem...

01 December 2013

     Maľovať som sa začala asi pred 5-6 rokmi. Najprv to bola len čierna ceruzka a špirála, potom aj lesk na pery, neskôr pribudla očná linka... Postupom času som sa začala maľovať každý deň a doteraz som akosi neprestala. Bohužiaľ, patrím medzi tie, ktoré sa na verejnosti bez mejkapu necítia vo svojej koži. Proste mi to dodáva sebavedomie. Nemyslím to nejako extrémne - nepotrebujem mať na tvári kilo omietky, s pleťou nemám nejaké výrazné problémy. U mňa ide hlavne o to, aby som si zvýraznila (a zväčšila) moje maličké oči. Jednoducho bez namaľovaných očí sa necítim pekná... (fňuk, fňuk)
     Preto je u mňa už na dennom poriadku líčenie. V tomto článku vám predstavím 3 moje hlavné "zložky" líčenia, ktoré používam každý boží deň.

# 1: E Y E L I N E R  - bez nej sa cítim úplne nahá. Proste bez linky ani na krok.

# 2: M A S C A R A- pekné, tmavé, natočené riasy dokážu s očami (a celkovo s tvárou) robiť zázraky.¨



# 3: C O N C E A L E R / F O U N D A T I O N- zvykla som si používať mejkap každý deň, no niekedy, keď sa moja pokožka trocha upokojí, stačí, keď isté problémové miesta prekryjem korektorom a hotovo.



+ eyebrows: obočko si neupravujem každý deň (jednoducho preto, lebo som lenivá a aj tak mi to veľmi nejde), ale rozhodne vidno rozdiel, keď si už dám tú námahu a upravím si ho najlepšie ako viem
~ T a m m y ♥

7 comments :

  1. U mňa tvorí základ BB krém a obočko, lebo mi rastie akosi asymetricky, takže to vyzerá omnoho lepšie, keď mu venujem pár minút. :D

    Moja obľúbená špirála sa mi minula a hoci mám ešte dáke v zásobe, v poslednej dobe to so špirálou u mňa vyzerá rovnako ako bez nej. XD

    Hornú očnú linku mám na sebe tiež veľmi rada, no v poslednej dobe sa mi absolútne nechce trápiť sa s ňou (vždy mi trvá aj 15 minút, kým si obe linky namaľujem symetricky :D), takže ju vynechávam. :D

    ReplyDelete
  2. Nefunguje mi odpovedanie na komentáre, tak musím takto...
    To s tou linkou poznám :D Aj po toľkých rokoch praxe mi to stále trvá nehorázne dlho, kým si linky nakreslím tak, aby som s nimi (obomi) bola spokojná. A keď nemám čas, odfláknem to a vyzerá to strašne, ale tak stále lepšie ako bez nich... :D

    ReplyDelete
  3. skvelý nový dizajn a super krásna tá prvá foto :)

    ReplyDelete
  4. tyjo, s tekutými linkami jsem se nikdy nenaučila pořádně nalíčit :))

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. Súhlasím, bez linky ani na krok... Moje "must have" je bb krém, púder, riasenka a linka :-) Taký denno-denný základ...

    Blog Papi Lapi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...