Moje poprvé v Sephore

05 December 2013

Ak sa zaujímate o kozmetiku, pravdepodobne vám niečo hovorí slovo Sephora. Ak nie, je to proste obchod s hromadou veľmi, veľmi, veľmi drahej kozmetiky. Aspoň na moje pomery.




     V Amerike majú Sephoru na každom rohu, no tu u nás, kde si žijeme poskromnejšie, nič také nie je. Keď som sa dozvedela, že v Brne je jedna predajňa, musela som sa tam ísť pozrieť. Možno bude odo mňa blbé prirovnávať tento obchod k Mekke, no vravela som si, že sa tam proste aspoň raz v živote musím ísť pozrieť. :)

     Keď som sa tam prechádzala medzi tými významnými menami ako Chanel, Dior, Marc Jacobs, Estée Lauder a iní, cítila som sa úplne maličká. :D Potom som sa pozrela na cenovky a ešte viac som sa zmenšila. Nedokážem si predstaviť, že by som za obyčajný lesk na pery vysolila 900 Kč... No keď už som tam bola a keďže som taký blázon do dekoratívnej kozmetiky, chcela som si užiť aspoň tie testery. Tie sú predsa zdarma. A čo je zadarmo, to beriem. :D









     Tak som teda najskôr zamierila k značke BENEFIT - veľmi populárna značka medzi beauty blogerkami. Odskúšala som pár testerov a musím povedať, že chápem, prečo je ten rozjasňovač High Beam taký obľúbený. Má podobný aplikátor ako lak na nechty, úžasnú konzistenciu, krásne odráža svetlo a vyzeral ozaj veľmi prirodzene.



     Ďalej som pokukala trošku kozmetiky NARS, poobdivovala som ich lícenku Orgasm, otestovala som mejkap od Estée Lauder, no potom za mnou prišla predavačka, či mi môže nejako poradiť. Bola síce veľmi milá a ochotná, no aj tak som mala pocit, akoby ma vyháňala za to, že si nič z toho obchode nemôžem dovoliť. Čo je blbosť, lebo skutočne bola veľmi sympatická, ale medzi toľkou drahou kozmetikou som sa sama cítila ako votrelec... :D

     Večer som si po toľkých testeroch nechcela ani ruku umyť.
     Keď budem veľká (rozumej zárobkovo činná), snáď si tam niečo pôjdem kúpiť (:


A čo vy? Máte nejaké skúsenosti so Sephorou? :)
 

7 comments :

  1. Sephora mi niečo hovorila, ale na druhej strane zasa nič konkrétnejšie. :D Ja si na takéto drahô až tak nepotrpím, ale na druhej strane nevravím, že by som sa po takej Sephore neprešla rada. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. (Konečne mi funguje reply-ovanie na komentáre :D)
      Ja si takisto nepotrpím na nejaké drahé veci, ani v drogérkach nie som ochotná minúť nekresťanské prachy na obyčajnú špirálu alebo podobne.. mňa to jednoducho láka preto, lebo o tom furt všetky tie zazobané youtuberky hovoria a v tomto som jak malé decko - keď to majú všetci ostatní, chcem to aj ja :D ale tak na druhej strane, je to podľa mnohých aj kvalitnejšia kozmetika, tak vyskúšať by som vyskúšala :)

      Delete
  2. No ja sa tiez v Sephore alebo tu v Irsku je podobny obchod Brown Thomas... citim ako totalny votrelec. :) Je to riadna hlupost, lebo sa naozaj nemame dovod takto citit. :O Na druhej strane, tiez som neoodolala niektorym tym drahsim kuskom, hlavne z Mac, ale uprimne povedane som si ich kupila na letisku. :)
    Inak sa mi paci tvoj blog, je taky uhladny... ;) Pridavam si Ta do svojho citatelskeho dennika. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sa chápeme :D To bude tým spoločenským postavením podľa mňa. Kto má viac peňazí, automaticky stúpa na tom pomyselnom rebríčku a je "viac" ako my chudobnejší. Preto ten blbý pocit, keď si nemôžem dovoliť jedinú vec v obchode.. :D
      Ďakujem krásne za pochvalu ^_^

      Delete
  3. sephoru poznám ale nikdy som tam nebola :)) nezvyknem nakupovať drahu kozmetiku takže radšej by som tam ani nešla lebo by ma mrzelo že si to všetko nemôžem kúpiť :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja takisto nezvyknem nakupovať drahú kozmetiku, keby si kúpim jedinú vec v Sephore, do konca mesiaca by som mohla jesť len suché rožky :D
      Tak som sa vyžívala len v tých testeroch :D

      Delete
  4. ze Sephorou mám úplně stejné zkušenosti jako ty! :D co mě ale u nich opravdu zaujalo, jsou vůně.. může si koupit menší "tester" lahvičku a oni Ti ji zdarma naplní parfémem podle Tvého výběru <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...