Predvianočný a predskúškový stres

20 December 2013

Je piatok popoludní, bejby bráško ešte spinká, s mamčou sme si spravili kávu a mne sa nechce ísť učiť, tak si hovorím, že idem napísať niečo na blog, lebo ho zanedbávam. Poznáte to, keď máte toľko povinností, že sa radšej na všetko vykašlete a namiesto toho nerobíte absolútne nič?...


Pár noviniek z môjho života...

Odkedy som prišla domov, chodím dokupovať darčeky, bláznim sa s Adamkom, poctivo zanedbávam učenie na mojich krásnych 9 skúšoka každý deň si doprajem aspoň za pohárik čokoládového likéru. Viem, je to hrozne nezdravé a už to asi hraničí s alkoholizmom, ale keď mne to tak chutí! Navyše starká teraz urobila taký špeciálny karamelový a ten je stokrát chutnejší ako tie predražené likéry z obchodu.

No čo už, cez sviatky sa predsa má priberať, nie? :)

* * *

Keďže bývam na byte s dvoma chlapcami, ktorých asi rodičia v detstve neviedli k upratovaniu, a robia neskutočný bordel, viete si asi predstaviť, aké nervy mi robí, keď idem už tretíkrát v priebehu jedného týždňa umývať šporák (ktorý som ani nezašpinila ja) a chlapci len sedia pred notebookmi a tvária sa, že sú neviditeľní... Tak sme sa so spolubývajúcou naštvali a vyriešili to odkazmi.

Odkedy sme ich tam nalepili, všimla som si, že si chlapci radšej už aj prestali variť, len aby to po sebe nemuseli upratovať :D
Som zvedavá, ako to tam bude vyzerať, keď sa tam v januári vrátim...

* * *

V sobotu večer, keď som došla z Brna, som sa dopočula, že deň predtým - piatok trinásteho - havaroval autobus Brno-Brezno. Presne ten spoj, ktorým aj ja občas chodievam domov. Aj teraz som ho zvažovala, no nakoniec som sa rozhodla, že pôjdem domov radšej v sobotu ráno, lebo som nechcela cestovať v piatok trinásteho. A dobre som urobila.
(Cestujúcim autobusu sa nič vážne nestalo, pokiaľ viem, ale zomrela šoférka auta, ktoré sa s busom zrazilo, a takisto aj jej pes.)
* * *

V pondelok sme šli s kamoškou do kina na Hobbita. (Strašne ma serie, že "hobbit" preložili do slovenčiny ako "hobit" len s jedným b...) Film super, síce trošku pridlhý - fakt nemuseli jednu 200-stranovú knihu rozporcovať do troch troj-hodinových filmov - ale čo ma najviac dorazilo, bol istý párik, ktorý nám neustále kopal do sedadiel. Ozaj príjemný zážitok :) 


Adamko a knižky.
Minule u starkej som dostala za úlohu ozdobiť medovníky.
Tak som to poňala po svojom.
Na záver sa s vami podelím o niečo, čo ma neskutočne teší. Kúpila som si zápisníky. ♥ Jeden taký bordovofialový v alberte a druhý červený u nás doma v papiernictve. Už dlho som túžila po nejakom zápisníku, ktorý nevyzerá ako obyčajný zošit, má zatváranie na gumičku, pekný "obal", užšie riadky a mierne nažltnuté stránky. Tieto spĺňajú všetky požiadavky. Jediné, čo sa mi na ňom až tak nepáči, je to, že sa strašne leskne. Ale aj na to sa dá zvyknúť. :)
Jeden budem využívať ako klasický denník, a druhému ešte musím vymyslieť účel.



Prajem vám krásny víkend!

~ T a m m y ♥ 


   
     


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...