so... what's up

29 January 2014



Urgh!

Zo všetkých skúškových období, ktoré som ako vysokoškoláčka zažila, je toto rozhodne to najťažšie. Oproti tomuto bol prvý ročník ako prechádzka ružovou záhradou. Alebo prechádzka Lužánkami, hehe... (get it? Brno - park Lužánky...)

Je už koniec januára a mňa čaká ešte 5 skúšok. :( A to som ešte len za polovicou. Vždy sa pousmejem (a trochu naštvem), keď sa mi kamarátky sťažujú, že ich tento semester čakajú až tri skúšky. Jedna za týždeň. Za taký nádherný rozvrh skúšok by som vraždila! Ja mám aj 5 skúšok za jeden týždeň, to takmer nie je ani fyzicky možné každú jednu urobiť. A už vôbec nie na A.

No ale nechcem sa tu sťažovať ani ľutovať. Beriem to z tej lepšej stránky - už som za polovicou! Woohoo! :) A možno taký týždeň budem mať "prázdniny" po skúškach... aj to je niečo. A koncom februára idem na svadbu, takže to je tiež taký svetlý bod.Tam sa opijem zabavím. ;)

nasleduje taký menší fotoreport z môjho skúškového



moja krásna nová tri a pol decová šialka ♥



takto vyzerá štúdium etnografie severoamerických indiánov

Pozerávate Sherlocka? Ja som o ňom počula prvýkrát už asi pred rokom, všetci spolužiaci zbožňujú ten seriál, no ja som si ho nikdy akosi nechcela pozrieť. Chyba! Je to úžasný seriál! Začala som ho pozerať na začiatku skúškového (takmer každý, koho poznám, pozeráva cez skúškové obrovské kvantá seriálov) a už som dopozerala všetky tri série. (keď poviem všetky tri série, znie to ako nehorázne veľa... ale v skutočnosti má každá séria len tri epizódy, takže to nie je až tak veľa. Aj keď je pravda, že každá epizóda má 90 minút... okej, beriem späť)
Normálne som si kvôli tomu seriálu šla požičať knižku The Adventures of Sherlock Holmes a som odhodlaná prečítať aj známe romány Štúdia v červenom alebo Pes baskervillský.
Mimochodom, nielen že je to skvelý seriál, ale hrá tam aj tento krásavec... ;)























Nedávno mi písala kamoška, že práve dávajú na STV1 Sherlocka po slovensky...
aaand this happened.
Už 4 mesiace bývam v tomto byte. Ani raz za tie 4 mesiace nebol tento televízor zapnutý...
Enough said about my obsession with Sherlock.





























Kúpiť či nekúpiť? Kto mi odpovie? Čo šľachtí ducha viac - či trpne znášať pohľad na ňu vo výhľade, a či vytiahnuť peňaženku a kúpiť si tú krásku... Prepáčte, nechala som sa uniesť. Košeľa je z H&M. Páčila sa mi, veľmi, ale tie ich ceny sú na mňa drahé...

Načo sa budem učiť, keď si môžem polhodinu vyfarbovať nadpis?
Bezkonkurenčne môj najobľúbenejší predmet posledné dva semestre, a to ani najmenej nesúvisí s mojim oborom.


 A je mi jedno, že bledé pastelové nechty sa majú nosiť v lete a v zime by sa mali nosiť tmavé farby. Keď mám chuť nalakovať si nechty bledomodrým lakom v januári, tak si ich nalakujem bledomodrým lakom v januári!





















Čo sa u mňa nazbieralo za posledné mesiace. Niečo z toho som si kúpila sama, niečo mi doniesol Ježiško a ak si všimnete, v ľavom hornom rohu uvidíte dvoch malých červíkov - to sú bračekove pršteky.

A FEW HIGHLIGHTS: kvôli vďaka pani Prokrastinácii som sa naučila variť asi tri nové jedlá, začala som znova písať kvázi poviedky, naučila som sa prvých 30 číslic Ludolfovho čísla a takmer celý ten slávny Hamletov monológ.

To viete, skúškové :) 
Už mi z toho kvalitne preskakuje. (tento článok píšem o jednej ráno) A to ešte ani zďaleka nemám po všetkom.

1 comment :

  1. Jééé, krásne písmo, ten nadpis jednoznačne stál za to! :P A aj celý predmet znie veľmi sľubne! :)

    Inak držím všetky palce pri skúškovom! ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...