DIY Makeup Brush Holder

26 July 2014


Tiež vám ležali na poličke chúdence mejkapové štetce, ktoré nemali domov?
Nižšie nájdete návod, ako si veľmi lacno vyrobiť "držiak" na štetce :)



BUDETE POTREBOVAŤ:
~ pohár/sklenenú nádobu
~ soľ
~ štetce
(~ kriedu na zafarbenie soli)



#1:  POHÁR / SKLENENÁ NÁDOBA
- už dlho som mala na izbe prázdnu nádobu z IKEA sviečky, tak som si jedno krásne popoludnie povedala, že ho využijem a konečne si spravím držiak na tých mojich pár štetcov
- jednoducho som ten sklenený pohárik poriadne vyumývala (pomôže, keď dohorenú sviečku necháte cez noc v mraziaku, ráno vám pôjde pekne vylúpnuť celý obsah)
- alternatívy: namiesto sklenenej nádoby pokojne použite akýkoľvek pohár/šálku, alebo hocijakú nádobu, ktorá sa vám páči (fajn by bol aj hrnček s nejakým príjemným vzorom)

#2: SOĽ
- niekomu to možno príde ako plytvanie soľou a áno, videla som rozprávku Soľ nad zlato, ale ja aj tak skoro nič nesolím a jednoducho mi tam ten plný pohár soli zavadzal
- alternatívy: ak nemáte toľko soli, alebo ak sa vám jednoducho nepozdáva míňať na tento projekt soľ, môžete ju nahradiť mnohými inými vecami: môžte použiť gorálky, ozdobné guličky/perličky/kamienky, proste čokoľvek, do čoho sa dajú zapichnúť štetce :)

#3: POSTUP
- postup ani nemôže byť jednoduchší - nič s tou soľou netreba robiť, len ju nasypete do pohára a hotovo 
- pozapichujete štetce a gratulujem, práve ste si vytvorili držiak na štetce, v ktorom sa navzájom nedotýkajú :) 

#4: KRIEDA
- mne osobne sa tie farebné, pásikavé, bodkované a kadejaké iné vzory veľmi nepáčia, ale ak by ste chceli obyčajnú bielu soľ nejako oživiť, skúste ju "pomaľovať" farebnou kriedou :)

Finálny produkt.

Vyskúšali ste tento návod? 
Dajte vedieť, ako sa vám to podarilo. :)

~ T a m m y

1 comment :

  1. Mám rada tieto jednoduché návody - len zobrať, vysypať a zapichnúť. Tiež mám takto uložené štetce, pravda ale v dekoračnom piesku, no podstata je tá istá. Vlastne to mám celé nafotené, no ešte som sa nedostala k publikovaniu môjho návodu. :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...