New In: Ebay Shopping Spree pt.1

25 July 2014



Odkedy som pred vyše rokom objavila alcnú bižutériu na "íbeji", vyvinula som si takú menšiu závislosť na nakupovaní extrémne lacných vecičiek - tými sa to tam len tak hemží. A to nemám na mysli len bižutériu. Nie, hovorím aj o totálnych zbytočnostiach, ktoré k životu vôbec nepotrebujem, ale bol by predsa hriech nekúpiť to, keď je to len "za babku". :)
Nižšie sú fotky vecí, ktoré mi už stihli aj prísť.

















Ako prvé dorazili dvoje hodinky (ehm, ešte jedny čakám). Jedny s kvetinovým vzorom, druhé pásikavé. Oboje sú podľa mňa úplne nádherné, stáli ma cca 1,40€ (poštovné zdarma, samozrejme).  
Ďalej dorazili tri náramky, ktoré si objednávala mamina. 
Myslím, že dnes už každý, koho aspoň trochu zaujíma kozmetika, vie, čo je beauty blender. Originál stojí tuším okolo 20 dolárov, a toľko za malú ružovú špongiu rozhodne nedám. Tohto krpca som kúpila za dolár.
Čo by to bolo za leto bez kvetinových čeleniek? :P Jednu som vydražila tuším za 15 centov, druhú za 20. 
Žehličko-kulmu som videla prvýkrát u Lou a veľmi sa mi páčilo, aké vlnky si s ňou ona spravila. Stála ma asi 10€ a dlho som váhala, či ju kúpim, ale, ako je vidieť, podľahla som. :D
No a teraz sa prejaví moja nechtová mánia... Až sa hanbím, koľko som si toho poobjednávala na nechty.
Štetce, druhé štetce, umelé "trénovacie" kolieska, dekoratívne kamienky a tenké pásky...

To je všetko k prvej časti mojej nákupnej mánie, budem sa hlásiť, keď dorazia ostatné veci :)

~ T a m m y


1 comment :

  1. Ja svoje nechty ľúbim, ale na nail art som príliš lenivá a vlastne aj ľavá. :D Tak dúfam, že potom aj predvedieš, čo si s novými nechtovými vecičkami zrobila na svojich pazúrikoch. :D

    PS: Tiež milujem eBay, tie biele hodinky má aj Irena! XD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...