New In - Nails & Body

10 July 2014






















Neodpustila som si menšiu návštevu drogérie...

























































































































































     V posledných týždňoch som si opäť obľúbila kreslenie po nechtíkoch, tzv. nail art, a aby boli nechty pekné a príjemné na pohľad, treba sa predsa starať aj o suchú kožtičku okolo nechtov. A tá vie byť niekedy poriadne neposlušná. Preto som si predsavzala, že sa o ňu budem lepšie starať, a aj celkovo o stav mojich nechtov. A keďže som ešte neminula celú moju výplatu, čo by to bolo, aby som si nekúpila niečo na nechty, však? :D
     A tak som dnes cestou do nemocnice, kam som šla navštíviť starkú, zavítala aj do dm-ky. Šla som tam najmä pre olejček od essence, no cestou von mi zrak akousi náhodou padol priamo na Instant Cuticle Remover od Sally Hansen. Tohto krásavca vídam na všetkých nail art blogoch a v rôznych nail art videách - všetky "nail artistky" ho vychvaľujú do nebies. Preto som ani na moment nezaváhala, a ihneď letel do košíka. :)
     No ale dve veci sú ešte stále málo, tak som zobrala aj toto kakaové telové maslo, pretože neskutočne nádherne voňalo. ♥ (pred cca 5 hodinami som si ním natrela ruky a stále voňajú po kakau!)

~ T a m m y ♥

1 comment :

  1. To kakaové telové maslo musí byť super, chcem si ho už konečne túto zimu kúpiť. Ten olejček na nechty Essence som mala, ale úprimne to nebol žiaden zázrak a ani som ho tuším nestihla celý spotrebovať. Ak už nejaký olej alebo krém na nechty tak rozhodne Flexitol, ten niečo zvládne.
    Bianka

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...