PHOTO DIARY: Slovenský Raj

07 August 2014






































Nedávno sme s rodinou (s dvomi 5-ročnými krpcami a mojim takmer 3-ročným bračekom) navštívili Slovenský Raj. Bolo tam úžasne - turistika jak sa patrí, hlavne teda Suchá Belá, na ktorej bolo niekoľko tých známych železných rebríkov, ktoré nám všetkým naháňali strach. Ale zvládli sme ich (obdivujem hlavne moju 5-ročnú sesternicu, ktorá sa chúďatko veľmi bála, ale nemala na výber, musela to zvládnuť), cesty späť nebolo. Navštívili sme aj Spišský hrad, kde bolo nádherne a užili sme si aj chladnú Dobšinskú Ľadovú Jaskyňu, v ktorej sme všetci mrzli.

Momentálne sme na ďalšej dovolenke v Trenčianskych Tepliciach, takže ešte užívame chvíľky voľna, a potom sa znova môžem pustiť do učenia na posledné dve skúšky.

~ T a m m y


2 comments :

  1. Už z fotografií vidno, že ste si výlet skutočne užili. Trochu ma mrzí, že Slovensko nemám precestované tak, akoby som si želala. Je tu množstvo krásnych miest, ktoré sa dajú vidieť, no my Slováci sa často hrnieme do zahraničia a vlastnú krajinu nepoznáme. Bohužiaľ aj ja k takým ľuďom patrím, ale život mám pred sebou a tak verím, že to všetko ešte dobehnem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veru, užili. Adrenalín, zábava, všetko jak sa na dovolenku patrí :)
      V tom máš pravdu. Slovensko je krásna krajina hlavne svojou prírodou, históriou a kultúrou. Tiež som sa pár rokov dozadu nevedela dočkať, kedy konečne odtiaľto vypadnem, ale čím som staršia, tým si viac začínam vážiť naše Slovensko. :) (Momentálne pozerám samé videá o Slovensku na youtube, sú to skutočne krásne zábery)
      Toto leto som si dala za cieľ navštíviť Slovenský Raj, a tam bolo teda ozaj nádherne, náhodou nám to vyšlo, že sme navštívili aj dva z našich najkrajších hradov, a úplne ma to navnadilo na plánovanie ďalších výletov po Slovensku. Už som našich pripravila, že najbližšie pôjdeme pozrieť Čachtický hrad. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...