Photo diary: My winter memories

26 November 2014

Ako som spomínala v minulom článku, s rodinou pravidelne chodievame na lyžovačky a zimné dovolenky. Už veľakrát som mala možnosť zalyžovať si v Tatrách a neviem sa dočkať, kedy sa tam znova vyberiem. Bohužiaľ, neviem, kedy najbližšie budem mať tú príležitosť, preto som si chcela medzitým popozerať fotky, ktoré na takýchto dovolenkách vznikli (ocino je veľký nadšenec fotografovania, takže máme množstvo fotiek).
A keďže som ešte v Brne a nemám tu prístup k našim "rodinným archívom", nechala som si od rodičov poslať fotky z rôznych výletov. Nech môžem trošku pospomínať :)
Tu je menší výber...





















Táto je moja obľúbená.
Obyčajný snehuliak je príliš mainstreamový, my sme si spravili Triceratopsa. :)
Starký asi nemal nič iné na práci, tak sa pri odhrabávaní snehu rozhodol nanosiť všetko na jednu kopu v strede dvora, a tak vznikla táto obrovská kopa snehu. Hneď, ako sme k nim prišli na návštevu, tatino s bratom sa rozhodli vybiť si na tom svoju kreatívnu energiu, a onedlho sme mali triceratopsa na dvore.








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...