Po čom moje srdce túži

24 November 2014

Predstavte si toto:
Je mrazivý januárový večer. Z okna máte výhľad na zasnežené vrcholce Tatier a vidíte, ako vytrvalo padá sneh a vytvára tak jemnú, mäkučkú pokrývku. Užívate si pohodlie útulnej chaty a relaxujete po celodennej náročnej lyžovačke. Sedíte pri kozube, sledujete, ako v ňom pokojne praská oheň, a popíjate lahodný čaj, ktorý vás príjemne zahrieva...  

Sassanik // DeviantART

Na lepšie vylíčenie atmosféry odporúčam urobiť si horúci čajík a pustiť si zároveň tieto dve videá:



To je všetko, na čo posledné týždne dokážem myslieť! Tatry, sneh, lyžovačka, chata, zima. Dokonca som už pozerala na internete aj rôzne tatranské chaty na prenájom. Odkedy sa vonku ochladilo, stále myslím len na to, či sa nám s rodinkou podarí ísť na zimnú dovolenku aj tento rok. Naposledy sme boli pred dvomi rokmi. No vtedy sme vôbec nelyžovali, pretože sme mali so sebou ročného krpca a venovali sme sa jemu. :) Teraz má tri roky a naši by ho chceli už čoskoro dať na lyže.

No predchádzajúce roky sme zvykli pravidelne chodievať na zimné dovolenky, ktoré vždy zahŕňali partiu minimálne dvanástich ľudí, každodenné lyžovačky od rána do večera, teplý čaj na svahu niekoľkokrát za deň, útulné večery v prenajatej chate, a bláznenie sa v snehu. Všetky spomenuté veci by som si veľmi rada zopakovala aj túto zimu. Vrátane toho bláznenia sa v snehu, na to predsa nie sme nikdy starí. :)  

3 comments :

  1. Jeeeeej sniežik... :) To by som si veľmi priala... Ale tu v Dubline sa toho bohužiaľ na Vianoce nedočkám. :( Na druhej strane sa mi hádam aspoň jedna snowboardovačka v Januári ujde. ;)

    www.danielakurkystyle.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. V Írsku nemáte veľa snehu cez zimu? Neviem prečo som si myslela, že práve tam na Britských ostrovoch sú zimy zasnežené... Či to je len tým, že je to veľkomesto asi, čo? :)

      Delete
    2. Kdežeeeeeeee, tu nikdy nieje sneh. :) Je tu asi príliš vlhko a tak isto nás tu ohrieva akýsy teplý prúd Atlantického oceánu.
      Raz nasnežilo asi 10 centimetrov snehu a držalo sa to týždeň! Bola to desná sranda, lebo nikto nechodil do práce a do školy, lebo sa báli! Všade boli búračky, lebo oni nepoznajú zimné gumy na autách a bola to desná sranda, lebo ani ja som vtedy nemusela ísť týždeň do práce, lebo šef zavrel firmu! :D :D :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...