The love of my life

24 November 2014






Keď mi naši oznámili, že budem mať ďalšieho bračeka, vôbec ma to nenadchlo. Jednak preto, že mi to oznámili len pár dní po tom, ako sa mi zabili spolužiaci, takže som sa z ničoho nedokázala poriadne tešiť, ale aj z iných, trochu sebeckých dôvodov: vždy tvrdili, že ďalšie dieťa neplánujú, pokiaľ na to nebudú mať financie, a ja som sa práve chystala na výšku, čo, samozrejme, žerie veľa prachov. Bála som sa teda, že nebudem môcť ísť študovať do Brna, ako som chcela, alebo že nebudem môcť ísť študovať vôbec. Dokonca som sa snažila ich od toho odhovoriť.




No teraz si nedokážem ani predstaviť, čo by som bez neho robila. Za tú dobu som si ho neskutočne obľúbila a úplne si ma ten krpec získal.


Nikdy som nemala poriadny vzťah, nikdy som nebola zamilovaná... Ale nikdy som nikoho neľúbila viac ako tohto drobčeka. Možno som len príliš sentimentálna, možno sa vo mne prebudili nejaké materinské city, a možno si tým len kompenzujem nedostatok romantiky v mojom živote... A sčasti je to možno aj tým, že takýto malý človiečik ešte nie je ovplyvnený spoločnosťou a lásku vám opätuje bez ohľadu na to, ako vyzeráte alebo aké máte v živote ambície. Nikdy vás nekritizuje, jednoducho vás má rád takých, akí ste, a to je niečo neoceniteľné. Najmä pre dospelého človeka, ktorý sa dennodenne stretáva s klamstvami, s pretvárkou, s kritikou a s odsudzovaním. Je skutočne príjemne osviežujúce mať v živote niekoho, kto vám vyčarí úsmev na tvári za každých okolností jednoducho preto, lebo mu váš úsmev prináša rovnaké potešenie.
nezľaknite sa, to je fotka z halloweenu

Už má Adamko 3 roky. Pamätám si, keď mal len 3 týždne a ja som sa ho bála čo i len dotknúť, lebo som sa bála, že mu nejako ublížim. Bábätká sú strašne krehké. No dnes už má tri roky, chodí do škôlky a je čím ďalej tým samostatnejší. Rozplietol sa mu jazyk, neustále nás rozosmieva, a veľmi rád experimentuje. (A teší ma, že máme spoločnú záľubu v pozorovaní ľudí.)
Je úžasné, že má okolo seba ľudí, ktorí ho budú vychovávať a posúvať tým správnym smerom, aby z neho vyrástol dobrosrdečný, ambiciózny a šikovný chlapec. ♥

2 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...