My favourite nude lipstick

08 December 2014




Za posledných pár rokov sa zo mňa stala veľká obľúbenkyňa rúžov na pery. Rada nosím ako výrazné rúže, tak aj nenápadné, tzv. "nude" odtiene. 
V mojej rozrastajúcej sa kolekcii je jeden rúž, ktorý mám úplne najradšej a nedám naň dopustiť. Dokonca som naň dostala aj niekoľko pochvál za poslednú dobu.


Je od Essence, odtieň 07 Natural Beauty.
Poznáte také to 'my lips, but better'? Toto je presne taký rúž.
Má jemne ružový odtieň, ale na perách vyzerá maximálne prirodzene. 
Krásne sa nanáša, takmer ako balzám; nevysušuje, ale nie je ani príliš lesklý.





Máte skúsenosti s rúžmi od essence? :)


Krásny pondelok prajem! ♥
~ Tammy

2 comments :

  1. Celkom pekný odtieň, ja som si kúpila minule od Miss Sporty o niečo svetlejší a celkom sa mi páči. No keďže beriem lieky na akné, vysúšajú mi neskutočne aj pery a nedokážem si ich ustavične hydratovať, takže ten rúž vyzerá na perách biedne :( Ale ja si počkám ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miss Sporty má tiež dobré rúže, mám jeden červený a bola som prekvapená, že mi bez problémov vydržal na perách aj po výlete do kaviarne :) Hej, to chápem, tak si aspoň môžeš spraviť poriadne zásoby rúžov zatiaľ ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...